У кожного з нас є свої вподобання, а тим паче, коли заходить мова про ласощі!
Про своє найбільше захоплення нашим студентам розповіла Крістіна Павлик, засновник торгової марки “Гавра”.
Маючи юридичну освіту, працюючи у масштабній компанії і будучи захопленою своєю справою, все ж таки, у голові пролунало запитання: “Що я хочу робити?”.
Крістіна розповідає: “Горішки завжди були і є моїми улюбленими ласощами і я вирішила експериментувати, робила набори з різних видів горіхів, додаючи до них меду, а також не забуваючи про те, що хочеться їх красиво оздобити. Це все я робила виключно для себе та близьких. Та одного разу друзі запропонували купити такі ласощі у мене, а потім розпочали рекомендувати друзям. Ось таким поштовхом я залишила юриспруденцію і заснувала свою торгову марку. А на сьогоднішній день лінія продукції сягає 23 позиції”.
Перш за все, власна торгова марка розпочинається з назви!
Назва ГАВРА означає барліг ведмедя, адже всі ми знаємо, що він великий шанувальник меду.
Коли наші студенти вступили у дискусію і розповіли, що саме люблять і що хочуть робити - їхній фантазії не було меж!
Крістіна вкотре наголосила на те, щоб ми ніколи не забували про наші найбільші захоплення! Адже, як казав Генрі Форд: “Найкраща робота - це високооплачуване хобі”.
Розглядаючи командну роботу і людей, які з нами працюють, аналізували з якою людиною краще співпрацювати, з тією, яка схожа на тебе, чи абсолютно протилежною?
Наші студенти зробили наступний висновок: “Має бути протилежна людина за характером та світосприйняттям, але схожа за ідеєю”.
Ніколи не треба боятися робити помилки, адже це надзвичайно важливі для нас уроки!
Не помиляється тільки той, хто нічого не робить!
Дякуємо Павлик Крістіні за чудовий майстер-клас, за приклад того, що завжди потрібно не боятися пробувати щось нове і підтвердження того, що підтримка близьких людей є надзвичайно важливою на стежині досягнення успіху!