Зоряна Войтів: Вірте у себе та формуйте своє оточення з цілеспрямованих друзів




Спеціально для MiniBoss Business School інтервью з Зоряною Войтів – директоркою журналу "Егоїст".


Зоряно, Ви є редактором і власницею першого україномовного чоловічого журналу "Егоїст", Що є для вас найбільшим надихаючим в вашій роботі?

Час від часу, буваючи у львівських ресторанах, я іноді бачу журнал "Егоїст" в руках чоловіків. Я стежу за тим, які статті вони читають, що прогортують, на чому запиняються. І ці моменти мене надзвичайно надихають. Коли розумієш, що робиш щось справжнє, продукт, який приносить користь іншим, мотивує їх, навчає, інформує.


В самій роботі мене також надихає моя команда егоїстів. Розуміння того, що "Егоїст" - це не просто журнал, це платформа, на якій кожен з членів команди має можливість розвиватися, рости. А їхній ріст - стає моїм натхненням.

Якби потрібно було ваш шлях успіху назвати одним словом, яке б це було слово? Чому?

Вагаюсь між "мрія" і "ризик". Мрія - адже в дитинстві, живучи на хуторі біля села, я мріяла про те, що мої статті публікуватимуться в газеті. Тоді якісь вищі сили почули мої мрії і проклали мені шлях, по якому я пішла. А "ризик" - мені часто доводилось ризикувати, робити кардинальні кроки, брати на себе відповідальність. І зараз я розумію, що якби я не робила тих ризикових кроків, якби піддалася страху, нічого б не вийшло. Або вийшло б щось зовсім інше.

Якщо б ви, мали можливість видавати "Егоїст" в будь- якій країні світу, які б три країни це були? Чому?

Звісно, це була б Україна. Я пишаюся тим, що "Егоїст" - україномовне видання. Вважаю нашу діяльність внеском в розвиток нашої мови та культури. А видавати журнал в інших країнах - мабуть, будь де, було б цікаво. Адже кожна країна має свою специфіку ринку, свої правила гри. Можливо колись я дізнаюся про них більше і "Егоїст" стане міжнародним виданням.

Які рекомендації ви б дали студентам MINIBOSS, щоб стати успішними підприємцями?

Вірити в себе, працювати над своїм розвитком, формувати своє оточення з цілеспрямованих друзів, які в майбутньому можуть стати партнерами по бізнесу. Робити те, що подобається. Своє хобі переводити у свою справу. Радіти життю. Приймати навіть негативний досвід - як нові корисні знання і навики. Бути собою.

MiniBoss Business School International

Літній табір MINIBOSS BUSINESS SCHOOL

MINIBOSS & BIGBOSS BUSINESS SCHOOL (UA schools)

ТЕЛЕБАЧЕННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ ДИТИНИ

ТЕЛЕБАЧЕННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ ДИТИНИ
www.televidenie.tv

Интернет-магазин MINIBOSS

ДАЕМ МОЖЛИВІСТЬ ВІДКРИТИ MINIBOSS BUSINESS SCHOOL У ВАШІЙ КРАЇНІ

ДАЕМ МОЖЛИВІСТЬ ВІДКРИТИ MINIBOSS BUSINESS SCHOOL У ВАШІЙ КРАЇНІ
www.miniboss-school.biz