ТОП -10 Чому MINIBOSS потрібен кожній дитині




У бізнес-школі MINIBOSS ваша дитина:

1. Навчиться застосовувати знання в житті

Інноваційна академічна програма складається з 8 курсів теорії та практики. Навіть із переходом на онлайн навчання ми створили таке освітнє середовище, в якій дитина вивчає себе і світ із задоволенням, дитина вчиться моделювати своє майбутнє, створювати і реалізовувати ідеї.

Відомо, що провідні школи світу збагачують свої програми нашими методиками, тому що їм не вистачає того, що даємо ми: комплексну бізнес-освіта, інтеграцію теорії і практики, інтерактивність в навчанні.

2. Дитина стане емоційно гнучкою

Наша філософія: «Щастя попереду успіху».

Це один з найважливіших «навичок» кожної людини.

Багато проживають своє життя несвідомо, не розуміючи, що хочуть, і як цього досягти. Найчастіше вони «наполегливо працюють» або «уникають всього - і страхів, і самого життя» ... Навчитися чергувати старанність в роботі з насолодою від процесу - це «навик з навичок», який наші діти тренують вже на перших курсах!

3. Освоїть навик безперервного навчання

Ще один з важливих навик, який ми розвиваємо в дітях - допитливість. Пробудити у них смак до знань і пізнання - це майстерність. Наші інноваційні методики дозволяють робити це легко і захоплююче.

Важливо розуміти потреби нового покоління, їх орієнтованість на технології. Цю залежність потрібно перетворити в інструмент навчання, а не використовувати в якості покарання / заохочення у вихованні.

4. Стане ефективним в багатозадачному світі

Ми розробили більше 1000 ділових ігор, в яких діти вчаться вирішувати різні життєві завдання, досліджувати і розуміти дорослий світ. Все по-дорослому!

5. Стане комунікабельною

У MINIBOSS сильне оточення. Тут навчаються діти відомих підприємців і управлінців, кожен з яких цілеспрямований маленький лідер. Будувати команди з сильними учасниками - потужний механізм розвитку!

Щорічно в Бізнес-таборах діти знайомляться з сотнями нових друзів з різних країн.

6. Стане проактивною

Посилена рухова і мозкова активність на уроках MINIBOSS (ділові ігри, тімбілдинги) і на виїзних освітніх заходах (Бізнес-тури, Чемпіонати, Бізнес-фестивалі) - допомагають розвивати лідерські навички.

Наші педагоги вміють направляти таланти і енергію дітей у потрібне русло. Ви б бачили, як в різних навчальних ситуаціях, у дитини вперше проявляються винахідливість і рішучість! Ми обов'язково підтримуємо такі зусилля і результати.

7. Відкриє світ глобальних можливостей

Після закінчення восьми курсів студент отримує Міжнародний Диплом про бізнес-освіту MINIBOSS BUSINESS SCHOOL (Великобританії)!

Це відкриває для нього двері в кращі ВНЗ світу!

8. Зрозуміє цінність сімейного бізнесу

Вивчаючи сімейне систему, доходи / витрати сім'ї, бачачи приклади реальних сімейних бізнесів, дитина багато усвідомлює, він глибоко розуміє «як» і «навіщо» продовжувати бізнес своїх батьків.

У всіх міжнародних заходах (бізнес-тури, бізнес-табору) беруть участь батьки наших студентів. Ми намагаємося максимально залучати дорослих в життя дитини, активно розвиваємо такий напрямок, як коуч-програми для батьків. Важливо, що сьогодні є потужний запит. Часто батьки усвідомлюють свою роль, але їм не вистачає потрібних підходів у вихованні, спілкуванні і розумінні підростаючого покоління. Ми допомагаємо з цим впоратися.

9. Досягне самореалізації

Наша мета, щоб дитина реалізувався, незалежно від умов, і змін у світі. Незалежно від професійних компетенцій, які в найближчі десятиліття будуть стрімко видозмінюватися і автоматизуватися. Наш випускник володіє невичерпними ресурсами: умінням безперервно навчатися і розуміти для чого; навиком «робити / діяти», реалістично оцінюючи свої ресурси / можливості; створювати і управляти командами і системами; гнучко реагувати на зміни …

Наш винахід, методика розвитку MINIBOSS 8Q, допомагає дитині визначити свої таланти, розкрити свій особистісний потенціал, і тренувати навички протягом усього часу навчання.

Профорієнтація починається на першому курсі і закінчується на восьмому побудовою особистої Кар'єрної карти.

10. Вік важливий!

У Бізнес-школах є різновікові групи для дітей (6-14 років).

Але зверніть увагу: важливий вік, в якому ви починаєте навчання!

Коли ми в ранньому віці і в цікавій грі формуємо здібності та навички дитини до соціальної адаптації і самовираження, він робить це легко і просто, вбираючи все на "максимальному когнітивному рівні" (6-9 років). Все набагато складніше, коли дитині вже 14.

Тому, дорогі батьки, якщо вам, дійсно, важливо майбутнє дитини, думайте про це заздалегідь. Від вашого вибору залежить багато чого.

Записуйтеся на онлайн інтенсив на перший курс “АЗИ ЕКОНОМІКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА”.

Зателефонуйте сьогодні 093-303-00-44

3 способи по-новому розвинути креативність




Для сучасного жителя міста - це досить складне завдання - прагнути до відкриттів в потоці вхідних образів, оскільки обсяг одержуваної інформації надзвичайно великий. Замисліться: один випуск сучасної газети The New Times містить більше інформації, ніж пересічний житель міста в XVII столітті отримував за все своє життя. А з урахуванням того, що потік інформації щорічно збільшується в два рази, стає ще складніше перейти з рівня простого приймача на рівень розшифровувача. Проте здійснювати відкриття потрібно, і щоб це почало відбуватися, важливо вчитися управляти власною увагою [книга «Кроссфіт мозку: Як підготувати себе до вирішення нестандартних завдань»].

Є три умови, при яких ця здатність розвивається:
  • Робіть правильний вибір.
  • Працюйте з гіперпосиланнями.
  • Мапуйте образи і дані.
Розглянемо кожне окремо.

Робіть правильний вибір

Політика, реклама, ЗМІ, а з деяких пір і мистецтво. У сучасному світі це, в першу чергу, канали агітації. У той же самий час це і канали, за якими в вашу голову течуть образи і смисли. Щоб захиститися від агітації, почати регулювати свій вибір і стимулювати розвиток оригінального каталогу образів, потрібно почати неупереджене осмислення вхідного потоку. Ключовим інструментом осмислення є задавання правильних питань.

Один з найпростіших і доступних методів задавання запитань - «7 чому?». Візьміть будь-яку тему з топ-новин, висловлювання політика, подія, і застосуєте до нього «7 чому?». Ви зрозумієте, яке поверхневе наше традиційне сприйняття і контакт з образами. Ухвалення і неприйняття часто носять імпульсивний або спонтанний характер, заснований на суб'єктивній реакції. Як тільки ми проводимо розбір, ми отримуємо можливість дійти до аргументів, причин виникнення - це дозволяє краще зрозуміти цілі автора і зробити об'єктивний висновок.

Ще одне правило для формування правильного вибору - дивитися на те, що перевершує наш рівень смаку. Щоб визначити, що відповідає цьому правилу, потрібно звертатися до загальновизнаних зразків в своїх категоріях. Як правило, їх можна виявити через читання критики, поради авторитетів (наприклад, «Навчальний план з 206 фільмів від Стівена Спілберга» або «68 книг, які рекомендує прочитати Герман Греф»), рейтинги професійних співтовариств і ін.

Працюйте із гіперпосиланнями

«Мета виправдовує засоби» - все знають цю фразу, але не всі знають, що це тільки половина цитати Ігнатія де Лойоли, засновника товариства єзуїтів, католицького святого XVI століття, який став прообразом Дон Кіхота. Цілком ця фраза звучить так: «Мета виправдовує засоби, якщо мета - порятунок душі».

Як сильно змінюються контекст і розуміння сенсу, чи не так? Цей приклад необхідний, щоб спонукати вас сумніватися в тому, що вас оточує.

Знайдені або підібрані образи і смисли вимагають розбору, занурення. Особливо якщо мова йде про складний матеріал.

Успішним розбір можна назвати в тому випадку, якщо людині вдається опанувати зміст, який хотів передати автор. Щоб краще зрозуміти Фарадея і Ейнштейна, потрібно читати Ньютона і Галілея. Щоб краще зрозуміти Ньютона і Галілея, потрібно читати Евкліда. Щоб краще зрозуміти Кандинського, треба бути обізнаним зі Скрябіним, оперою Вагнера «Лоенгрін» і картиною Моне «Стіг сіна».

Гіперпосилання - це прямі і непрямі зв'язки знайденого способу з іншими образами і авторами, що вплинули на його формування. Робота з гіперпосиланнями вимагає часу і уважності, але веде до розширення розуміння і дає новий матеріал для розвитку власного бачення. Ключовий інструмент при роботі з гіперпосиланнями - виділення ключових слів.

Mапуйте (від “mindmap”) фрази і дані

Якщо зобразити знайдені образи і пов'язані з ними гіперпосилання, картинка що вийде може виглядати як молекула, фрактальна матриця або павутина після дощу з розкиданими по всій поверхні крапельками води. Ці асоціації дають уявлення про структуру карти образу, яку слід робити під час або після дослідження образу, факту і підбору гіперпосилань.

Такі карти можна робити онлайн в MindMap або малювати в відведеному для цього блокноті. Головне - фіксувати свої думки, інакше потік інформації змиє з пам'яті враження і тези. Метод роботи дуже простий: в центр ставиться вихідний образ або факт, від якого йдуть промені до пов'язаних з ним нових образів і фактам. У кожному пункті фіксується основна думка. Розширювати карту можна настільки, наскільки вистачає бажання і терпіння.

Запис до вас ідей, що до Вас приходять дозволяє розвантажувати пам'ять і підвищує пропускну здатність. Тому заведіть щоденник натхнень і переживань, робіть текстові та аудіозаписи на своєму смартфоні. Дещо ви, звичайно, зможете відзначати на полях книги і в запропонованих таблицях, але, з огляду на непередбачуваність розміру потоку ваших ідей, вигідно мати окреме для них сховище. Все записане гарантовано стане креативним капіталом майбутніх починань.

MiniBoss Business School International

Літній табір MINIBOSS BUSINESS SCHOOL

MINIBOSS & BIGBOSS BUSINESS SCHOOL (UA schools)

ТЕЛЕБАЧЕННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ ДИТИНИ

ТЕЛЕБАЧЕННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ ДИТИНИ
www.televidenie.tv

Интернет-магазин MINIBOSS

ДАЕМ МОЖЛИВІСТЬ ВІДКРИТИ MINIBOSS BUSINESS SCHOOL У ВАШІЙ КРАЇНІ

ДАЕМ МОЖЛИВІСТЬ ВІДКРИТИ MINIBOSS BUSINESS SCHOOL У ВАШІЙ КРАЇНІ
www.miniboss-school.biz